2010. ápr. 17.

Könyvek

Újra rám tört az olvasás mánia, jobban mondva a Leslie L. Lawrence mánia. Kb fél éve kaptam tesómtól a Kilenc csontfarkas c. könyvet, és most akartam nekiállni olvasgatni a buszon reggelente és hazafelé. De amikor jobban megnéztem, észrevettem, hogy előtte el kellene olvasnom a Manitukat, hogy értsem ezt. Így megvettem a Manituk c. könyvet, és ha már ott voltam, (amúgy sem bírom megállni soha ) , beszereztem még A fekete özvegy -et is. Ez mindkettő két részes, mivel nagyon nagy lenne a könyv ha egyben lenne. Egy ideig lesz mit olvasnom. Ami eddig legjobban tetszett a könyvei közül az A kéz a sziklán, Damballa botja, A lófejű démon, és a Thumo. Nagyon szeretem a tibeti és egyéb keleti kolostorokban játszódó történeteket, valamiért nem bírom őket abbahagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése